Zondag 24 april

24 april 2016 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar Busch Gardens in Tampa geweest. Dat is een combinatie van een pretpark en een dierentuin.

Daar hebben we een voorstelling gezien van Iceploration. Dat was geweldig. (zie foto’s )

Vandaar uit zijn we naar de achtbaan Montu  gelopen. Ruud en Marcel zijn daar in geweest.

Toos is er niet in geweest. Heeft een gekneusde rib op gelopen op het strand. Is waarschijnlijk op een steentje terecht gekomen met het draaien van de buik naar de rug.

Van de Montu zijn we naar de kabelbaan gegaan. Vanuit de kabelbaan had je mooi uitzicht over het park.

Marcel heeft nog een paar achtbanen gedaan ..en Ruud heeft twee water attracties gedaan. (zie foto en film )

Vervolgens zijn we naar Food en Wine festival gelopen. We hoorden klassieke muziek en zijn gaan kijken waar het vandaan kwam.

We kwamen bij fontein en daar stond een levend standbeeld een act te doen met water. ( zie foto’s )

Door het hele park heen zag je mooie creaties van dieren en planten. ( zie foto’s ).

Vanuit het park zijn we naar het draaiende restaurant gegaan, waar we een mooie zonsondergang hebben gezien en tevens heerlijk  gegeten.