Zaterdag 16 April

16 april 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Universal Studio’s staat voor vandaag op het programma.

We hadden gisteravond de wekker om 7.30 uur gezet. We moesten weer op tijd op.

Na het ontbijt en een kop koffie ( dit keer op onze kamer ontbeten ) zijn we om 9.55 uur naar beneden gegaan.

We moesten om 10.00 uur klaar staan voor de pendelbus die ons naar de Universal Studio’s gaat brengen.

Het was een bewolkte dag, af en toe kwam de zon er even door en er stond veel wind.

Het was niet koud. We konden met blote armen en in korte broek lopen.

In de Universal Studio's hebben we een aantal 3D en 4D films gezien. o.a. van Shrek, de Mummy, the Simsons,  Harry Potter’ Transformers en de Terminator. ( zie foto’s ) en rollercoasters gedaan.

Een optreden van de Blues Brothers. ( zie foto’s )

Om 18.00 uur zijn we weer met de pendelbus terug gegaan naar ons hotel.

Hebben de auto gepakt en zijn naar Black Angus ( een steakhouse ) gereden, waar we heerlijke cocktail hebben gedronken en goed hebben gegeten. (zie foto’s )