Donderdag 14 april

14 april 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Donderdag 14 april 2016.

Vandaag gaan we naar Disney Hollywood Studio’s. (was voorheen MGM Studio's)

’s Morgens rustigaan gedaan. We hebben weer ontbeten bij de Ponderosa.

Om 11,45 uur moesten we klaar staan voor de bus die om 12.00 uur komt.

Deze pendelt heen en weer van het hotel naar de Epcot parking en daar konden we met de bus naar Disney’s Hollywood Studio’s.

Hier hebben we een stuntshow van Indiana Jones gezien ( zie foto’s )

Wat 3D films gezien en andere voorstellingen.

Marcel en Ruud hebben de Rollercoaster "Aerosmith's Walk this way" gedaan.

Hier wordt je in een treintje gelanceerd en ga je met de muziek van Aerosmiths Rock this way in het donker een paar keer over de kop.

’s Avonds was er een show op en rond het water. Je gelooft het niet, maar ook hier begon het vlak voor de show al wat te druppelen terwijl  het de hele dag droog was.

Er werd op een gegeven moment omgeroepen, dat wanneer het begint te regenen de show afgelast zou worden.

En ja hoor halverwege de show begon het behoorlijk te regenen en werd hij verder afgelast.

Heel jammer en iedereen ging naar de bus die hen en ons weer terug naar het hotel bracht.

Terwijl we op de bus wachtten begon ook hier het vuurwerk.

Ondanks dat hebben we een mooie dag gehad.