Dinsdag 12 april

12 april 2016 - Schiphol, Nederland

Om 5.30 uur liep de wekker af want we moesten om 6.30 uur klaar staan voor de bus die ons naar Schiphol bracht.

We hadden maandag al elektronisch ingecheckt. We konden dus nu gelijk onze koffers ook elektronisch inchecken. Dat betekende dat we heel snel door de douane waren.

Na een ontbijtje en een kop koffie, hadden we nog voldoende tijd over om nog wat rond te lopen.

Om 9.30 moesten we boarden en om 10.30 uur gingen we los van de gate en zijn we vertrokken richting Atlanta.

Ons vliegtuig is een Airbus A330-300 met vluchtnummer DL073.  Delta Airbus 330-300 Schiphol

Airbus A330 300 interieur economy

Delta Airbus 330 Economy Class  Delta Airbus 330-300 Comfort Class

Delta Airbus 330 Comfort Class

In Atlanta landen we om 14:20 en hebben we een overstaptijd van 3 1/2 uur.

Daar moesten we uitchecken en vervolgers weer in checken voor de vlucht naar Orlando. We konden niet rechtstreeks van Schiphol naar Orlando vandaar.

We hebben die tijd gebruikt om wat te eten bij Pf Chang wat heel erg lekker was. ( zie foto )

Om 17.30 uur moesten we weer boarden en om 18.00 uur vertrokken we naar Orlando.

Deze keer met een Boeing 757 met vluchtnummer DL1110 .Ons vliegtuig

Dat was nog ongeveer een uurtje vliegen.

Nadat we geland waren en de koffers hadden, zijn we onze auto gaan halen en naar ons hotel Avanti in Orlando gereden.

Onze auto voor 3 weken

Onderweg nog even wat drinken gekocht en we kwamen rond 21.30 uur aan bij ons hotel.

Het was een hele lange dag en we waren erg moe en zijn nadat we wat hebben gedronken lekker gaan slapen.